Witam mam problem z połączeniem się z komputerem sterowania silnika poprostu nie ma połączenia.. czy to jest wina zimnych lutów zegarów ? Dodam że w lutym znajomy mechanik ostatnio podłanczał się pod komputer aby wykasować "insp" albo "oil"
może najpierw jaki masz interfejs - jak najtańszy z allegro za 20zł to nie koniecznie powód by brać do ręki lutownice - czy wcześniej łączyłeś sie z kompem auta? czy sprawdzałeś tylko na swoim czy też na innych samochodach/interfejsach?
sam miałem podobny problem - problematyczny okazał się interfejs.
Krzycho-63, a linia K do ecu nie idzie przez zegary właśnie (albo przez puche immo jeżeli jest osobne ale to w bardzo starych VAGach)?
robos92, z resztą modułów (ABS czy co tam jeszcze masz) łączy się? Jeżeli nie to możesz sprawdzić czy ktoś nie zrobił zabezpieczenia przeciwko usunieciu immo po kablu czyli nie odciał linii K. Sprawdz po prostu czy jest napiecie miedzy pinem 7 (linia K) a masą (4 lub 5) na złączu diagnostycznym.
byłem na stacji kontroli pojazdów i pracownik wcale nie mógł się połączyć z moim komputerem (poprostu nic nie wykrywał) sprawdzał w innym samochodzie i wszystko mu działało ale u mnie nie dało się połączyć samochód kupiłem we wrześniu od 1 właściciela i nie podłączałem sie do kompa..Może gdzieś jest kabel przerwany...trzeba było by sprawdzić okablowanie :wink:
robos92, no to miernik w łape i sprawdz co ci napisałem. A pracownik stacji kontroli pojazdów to mogł się równie dobrze łączyć jakimś testerem OBD (bo chyba mają wymóg posiadania) a nie Vagcomem.
Licznik nie ma nic do braku diagnozy sterownika silnika.
Immo jest w liczniku a nie w osobnej puszcze i tu nie blokuje komunikacji z silnikiem.
Zobacz zcy mozna polaczyc sie z czyms innym - moze to wina kabla
Panowie u mnie ten sam problem, z tą różnicą że imobilazjer został zablokowany.
Łacze sie z ABS-em, łącze z zegarami, nie łącze z silnikiem.
Vag sprawny.
Jakieś porady?
W wartościach licznika widzi prawidłowo klucz?
Może być również uszkodzona linia diagnostyczna pomiędzy sterownikiem silnika a licznikiem lub sam licznik uszkodzony, ostatnio miałem taki przypadek.
Witam! Ja mam to samo, odczytuje ABS, ale nic więcej! Nie pokazuje żadnych wartości pracy sinika. Mam problem z odpaleniem silnika ,(bardzo ciężko pali,na biegu jałowym obroty wariują, czasem gaśnie silnik. Mechanik wpiął się do złącza a tam, nic!!!! Widzi tylko ABS. pomóżcie!!!
Komentarz